وانا في الدنيا و مستوره
والسر في ابعد سوره
هيبتي في عينكم محظوره
وكل خطوه محفوره
يا ساتر
من عيونكم ناري ما عادت دافيه
مش هغامر
بنفسي علشان ناس طلعو ابلسه
وليه هآمن
لحد تاني ما الكل عايش عافيه
مش هزامن
لو السكينه تدبح روحي مش خافيه
يا ساتر يا ساتر استر
من عينيكم
ياباي عليكم
عيون
بتحدسنا
خلق تأذينا
ربي ينجدنا
من الي حوالينا
ما كنا ف الشده
كان مين جمبينا
كبروا ع ايدنا
ما صانو جميل
ياساتر يا ساتر استر
هنعيش ولسه ياما هنشوف
يا قلوب عشنا فيها ضيوف
ما خلاص غصن الود مقطوف
راح أغيب لو حتي وسط ألوف
الدنيا افتريت
لكني قمت وعليت
يا ساتر
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق