عدت.. جابت قلبي أرض
هدت.. وانا فقدت الرد
مدت.. كام خطوة بس
وانا بس بس
مش عارف انطق
حلوة.. حلوة ايه ياعم
دي غنوة.. وحفظتها صم
عاملة قلبان في قلبي
وانا قلبي قلبي مش هيسيبها
يانني عيني هدي
دي جمالها مودي يابا معدي
علي كل الناس عدا وغطا
وياناس خمسة ف عينكوا
دي الواضحة الفارقة اللي مابينكوا
حتة بسكوتة مافيهاش غلطة
تتكلم.. في جمالها ادوب
خطفت.. كل القلوب
ضربت.. دوبامين في راسي
دي جمالها راسي مافيهاش عيوب
اسيبها.. ده مستحيل
مصمم.. عليها و قتيل
تبعد.. في ساعتها هبقي
في توهة بسببها
ملهاش بديل
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق